Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Η τέχνη του να κοιτάς και η σύνθεση της φωτογραφίας

Η τέχνη του να κοιτάς  και η σύνθεση της φωτογραφίας.
από τον Eric Sines .
Μετάφραση Caradin Maybe
Μέρος Δεύτερο        ==============================================
Φωτισμός:
Ο χαρακτήρας του Φωτός   - Hard (σκληρό, από σημειακές πηγές, το άμεσο ηλιακό φως, λάμψη) - Soft (επίπεδο, έμμεσο, να διαχέεται,  ή με συννεφιά
Κατεύθυνση του Φωτός    - μπροστινός φωτισμός, φωτισμός πλευρικός, πίσω φωτισμός .
Ένταση του φωτός - Συγκροτημένο (μαλακό διαχέεται, παστέλ χρώματα, μουντό, αρμονικό)   - Ισχυρό (στιλπνή, συναισθηματική, δραματική ένταση)
Ένταση του χρώματος - Κυμαίνεται από λεπτή μονοχρωματικής έντασης("αποτελείται από ένα χρώμα ή απόχρωση")  έως  έντονα κορεσμένα χρώματα.

Χρώμα του φωτός   – Warm,ζεστό (κίτρινο σε κόκκινο χρώμα - νωρίς ή αργά στην ημέρα)  – cool,ψυχρό (προς μπλέ - σκιές, το μεσημέρι και μετά την δύση του ηλίου)
Σιλουέτες   - Μειώνει το αντικείμενο σε γραφική απλότητα με τη χρήση των υψηλών τόνων αντίθεσης.


Χρονοδιάγραμμα και Κίνηση:

Η αιχμής της δράσης   - Η αποφασιστική ,ή κρίσιμη στιγμή. Η πιο αποκαλυπτική στιγμή. Προβλέψτε τη δράση!
Αποτυπώνοντας τη  Δράση - Αφήστε περισσότερο χώρο μπροστά από την κατεύθυνση του κεντρικού θέματος από ότι από πίσω, έτσι ώστε να μην φαίνονται σαν να χάνονται .
Ακολουθίες – Η αφήγηση ή η δημιουργία ενός θέματος με αρχή, μέση και τέλος (δηλαδή: εποχές, κατασκευαστικό έργο, γεννήσεις). Κάνετε χρήση παραδοσιακών τεχνικών ταινιών (καθιερωμένη  λήψη, μακρινή λήψη, μέτρια λήψη και close-up). Επίσης συνθέστε πανοραμικά.


Φόντο:
Η περισσότερο παραμελλημένη πτυχή της σύνθεσης και μεγαλύτερη συμβολή στην κακή εικόνα. Ο σωρός (τηλεφωνικές γραμμές, πόλοι ρεύματος, αυτοκίνητα, πινακίδες, σκουπίδια ...) φαίνονται ακόμα χειρότερα όταν συμπίπτουν με το θέμα σε μια εσφαλμένη σύνδεση μεταξύ των δύο (όπως ένα σήμα στοπ που φαίνεται να αυξάνεται από το κεφάλι ενός ατόμου). Για να αποφύγετε αυτό το πρόβλημα, πάντα να ελέγχετε τι μπορεί να συμβαίνει πίσω από το θέμα. Διορθώσεις: αλλάζουμε θέση, κάνουμε  χρήση τηλεφακού για να ρίξει φόντο εκτός εστίασης ,χρήση  οπίσθιου φωτισμού με το θέμα. 

==============================================================

1 σχόλιο: